CONFERINTE, GHERLA

  1. Obiective specifice:

a). CONSTIENTIZAREA valorilor nationale care sa vina in sprijinul actului cultural la nivel de municipiu.

b). Creşterea gradului de participare la viaţa culturala a comunităţii din Municipiul Gherla.

  1. Activităţi/acţiuni din cadrul proiectului:

1. Lansarea Proiectului

2. Planificarea exacta a conferintelor ce urmeaza a fi realizate cu stabilirea personalitatilor marcante ce vor sustine conferintele cultural-educative

3. Popularizarea conferintelor

4. Sustinerea Conferintelor avand ca tema principala Centenarul 2018

  1. Perioada de derulare/acţiune/activitate:

6.1. august 2018 - Se organizează o întâlnire în care se stabilesc echipele de lucru: tehnoredactare, corespondenţă, reportaj.. Se stabilesc relatiile cu eventualii colaboratori

6.2. septembrie 2018 – Planificarea conferintelor, stabilirea temelor, a personalitatilor prezente care vor conferentia pentru fiecare tema in parte. Grupul de corespondeta se va ocupa de tot ce inseamna relationarea cu oamenii de cultura.

6.3. octombrie 2018 – se vor lansa invitatii scolilor si institutiilor partenere, se vor posta anunturi pe diverse canale de comunicare, se vor confectiona afise

6.4. octombrie 2018 – decembrie 2018 vor avea loc conferintele la datele stabilite

  1. Locul de desfăşurare/acţiune/activitate:

7.1 Stabilirea echipelor de lucru se va face la sediul Fundatiei Sf. Nicolae

7.2 Planificarea conferintelor, stabilirea temelor, alegerea invitatiilor se va face la Restaurantul Mariflor unde va avea loc o discutie in cadrul comitetului de realizare a proiectului, in vederea stabilirii exacte a ceea ce ar putea urma

7.3. Se vor posta afise inaintea oricarei conferinte in orasul Gherla. Vom fi prezenti si in scoli si licee, si in diverse institutii

7.4. Ca si loc de desfasurare a conferintelor, am ales, Casa de Cultura Gherla, Cinema Pacea Gherla, Gradina de Vara, Hotel Etrusco, Restaurant Eden, aceste locatii se vor inchiria

  1. Participanţi (numărul şi structura)/acţiune/activitate:

8.1. Pentru lansarea proiectului se organizează o întâlnire în care se stabilesc echipele de lucru: tehnoredactare, corespondenţă, presa. Se stabilesc responsabilităţile cadrelor didactice, părinţilor şi celor implicaţi în proiect. Echipe de lucru tehnoredactare: invitaţii şi afişe, diplome, programe şi liste cu invitatii speciali, discursuri, declaratii in presa la diverse publicatii si posturi de radio si televiziune

- COORDONARE - corespondenţă şi relaţia cu partenerii: prof. Maria Bagacian

- identificare sponsori şi pregătirea premiilor: toţi membrii echipei, contabil Fodor Sofia, prof Muresan Alina, Prof Ciprian Campean, tehnoredactor Micaciu Bogdan, corespondenta cu artistii invitati Micaciu Simona, Rus Stefan, Rus Nicolae