Sprijinirea cadrelor medicale din linia intai in lupta cu CORONAVIRUS

Este destul de clar ca traversam o perioada critica si ca situatia va mai dura. De doua saptamani de cand am sistat livrarile de fructe si sucuri catre clientii nostri ne tot intrebam ce e de facut. Cautam solutii ca sa ne putem aduce aportul cumva la situatia de fapt si totodata sa asiguram si continuitatea business-ului nostru, sa garantam clientilor nostrii ca vom putea relua livrarile catre ei cand totul va reveni la normal. Nu putem sa ramanem impasibili si sa asteptam ca totul sa treaca fara sa facem nimic. Oamenii se cunosc cu adevarat in vremuri grele, la nevoie si acum e momentul sa fim solidari sa miscam lucrurile. Trebuie sa facem eforturi sa ne ajutam unii pe altii ca sa putem trece mai usor peste starea de urgenta actuala.

Ce putem face?

La Fruitbreak, vrem si putem sa folosim relatiile cu furnizorii existenti si infrastructura de care dispunem pentru a-i ajuta pe cei din linia intai – personalul medical din spitale si cei din cadrul M.A.I. si M.A.N. Bineinteles, acest ajutor nu va putea fi posibil fara ei, clientii nostrii. Putem livra catre personalul medical ca donatie atat portiile cu fructe proaspete cat si cantitatile de sucuri naturale de care pana acum beneficiau angajatii companiilor cu care colaboram, care acum in mare parte lucreaza de acasa si nu se mai pot bucura de acest beneficiu. In perioada asta zbuciumata cei din sistemul medical si din aparare au cu adevarat nevoie de energia si vitaminele din fructe si sucuri. Trebuie sa avem grija de ei si sa le aratam ca ne pasa pentru ca ei sa isi poata continua activitatea pentru noi. Sunt cazuri de medici si asistente izolati in spitale, sunt cazuri de politisti si militari ce sunt pe strazi mai mult de 24 de ore, acestia trebuiesc sustinuti iar impreuna putem face asta.

Avem nevoie de ajutorul voluntarilor pentru actiuni de achizitii, sortare, ambalare si livrare a fructelor proaspete si sucurilor naturale atat catre spitalele implicate cat si catre armata/politie.

Cum?

Prin transferul fructelor si sucurilor pe care clientii nostrii le comandau pana acum de la noi ca beneficiu pentru angajati, catre personalul medical si cel din aparare ca donatie, costurile accestora fiind suportate prin bunavointa clientilor nostril carora le multumim.

Ca aport al nostru, prin FruitBreak si JuiceBreak vom suplimenta atat cantitatile de fructe cat si cele de sucuri ce vor veni din partea clientilor cu inca jumatate Astfel, de exemplu, daca cantitatea de fructe donata de un client catre acesta cauza va fi de 30 kg/zi, la destinatie vor ajunge 45kg.

De ce?

  • NOI:

Pentru ca avem infrastructura necesara, pentru ca e nevoie, pentru ca suntem cu totii in aceeasi situatie, pentru a ne continua activitatea, pentru ca ne pasa.

  • CLIENTII NOSTRII:

Din responsabilitate sociala, pentru ca nu este vorba de un cost suplimentar ci de unul deja existent, pentru ca acum e momentul, pentru ca ajutand vor depasi aceasta criza mai usor iar angajatii se vor intoarce in birouri mai repede, pentru a putea spune din nou “business as usual”.

Unde?

Planul nostru este sa luam legatura cu unele institutii pe care le-am considerat importante si cu care am mai relationat anterior:

  • Institutul de boli infectioase Dr. Matei Bals; Spitalul militar central Dr. Carol Davila; Spitalul Universitar Bucuresti; Spitalul clinic de urgenta Sf. Ioan; Politie/Armata.

Incercam sa gasim un contact pentru a livra la noul spital de campanie ROL 2 al MapN ce se pregateste in cadrul institutului Ana Aslan. Daca aveti contacte directe de la aceste institutii sau de la altele potentiale ce ar avea nevoie de acest ajutor, nu numai ca sunt binevenite dar ne-ar ajuta enorm sa gestionam situatia mai rapid.

Cand?

Livrarile catre noii beneficiar se vor face in fiecare zi, prin distribuirea cantitatilor cumulate in urma acestei actiuni comune pana la incheierea starii de urgenta. Cel mai probabil pe parcurs se vor mai adauga institutii unde fructele si sucurile de la noi vor putea ajunge, in functie si de recomandarile venite, drept urmare suntem pregatiti sa facem acestei situatii daca va fi nevoie.

Pentru ca si alte companii ce pot ajuta sa urmeze exemplul si sa adopte astfel de practici vom promova actiunea pe paginile noastre de social media cat si pe platforma faptebune.info, vom mentiona ajutorul companiilor implicate in speranta ca initiativa noastra comuna va avea ecou atat in mediul business din Bucuresti, cat si din tara.

Numai impreuna ii putem ajuta in acest moment pe cei din sistemul medical si asa la pamant, asa cum putem prin serviciile sau produsele noastre, aratand ca ne pasa si ca ii apreciem si sperand ca nu vom ajunge in aceasta perioada sa beneficiem la randul nostru de ajutorul lor.